کارکرد قدمهای جهانی معتادان گمنام (NA)

انجمن های دوازده قدمی، کارامد ترین روش برای رسیدن به بعد روحانی / NA معتادان گمنام( Narcotics Anonymous ) / کارکرد قدمهای جهانی معتادان گمنام

کارکرد قدمهای جهانی معتادان گمنام (NA)

انجمن های دوازده قدمی، کارامد ترین روش برای رسیدن به بعد روحانی / NA معتادان گمنام( Narcotics Anonymous ) / کارکرد قدمهای جهانی معتادان گمنام

قدم اول ... سوال 5

قسمت خود محورانه ی بیماری من چگونه بر زندگی من واطرافیانم تاثیر می گذارد؟

مسلما تصمیمات و رفتار من بر روی زندگی خودم و اطرافیانم تاثیر می گذارد و بلعکس

اما آن زمان هایی این تاثیرات بیشتر است که وابستگی ها زیاد باشد .

و وابستگی ها هم هرچه نسبت ها و روابط نزدیکتر باشد بیشتر است .

پس در تصمیم گیری هایی که نتایج آن نه تنها بر زندگی خودم تاثیر گذارند بلکه زندگی اطرافیانم را تحت الشعاع قرار خواهند داد باید سعی کنم که آن افراد تاثیر پذیر را پیدا کنم و با تک آنها و یا به صورت مشترک مشورت کنم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.