کارکرد قدمهای جهانی معتادان گمنام (NA)

انجمن های دوازده قدمی، کارامد ترین روش برای رسیدن به بعد روحانی / NA معتادان گمنام( Narcotics Anonymous ) / کارکرد قدمهای جهانی معتادان گمنام

کارکرد قدمهای جهانی معتادان گمنام (NA)

انجمن های دوازده قدمی، کارامد ترین روش برای رسیدن به بعد روحانی / NA معتادان گمنام( Narcotics Anonymous ) / کارکرد قدمهای جهانی معتادان گمنام

قدم اول ... سوال 11

چگونه دیگران را برای رفتار خودم سرزنش کرده ام؟

        وقتی خودم را با دیگران مقایسه می کنم اگر در نهایت به این برسم که دیگری از من موفق تر بوده و هست اینجاست که برای توجیه عدم موفقیت خودم دست به مقصر جلوه دادن دیگرانی می زنم که در زندگی من ت به حا نقش های داشته اند ، مثلا فلان کلاه را با سو ً استفاده از اعتماد من سرم گذاشته اند ، فلان مدیر مدیر که فلان رفتار را داشته و ...

همین الآن هم که دارم اینها را می نویسم باز هم باور دارم که آنها هم مقصر بوده اند اما از خدا می خواهم که کمک کند اگر با بخشیدن و فرامو ش کردن آنها باری از دوشم برداشته می شود و راهی برایم گشوده می شود بتوانم ببخشم و بگذرم .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.