کارکرد قدمهای جهانی معتادان گمنام (NA)

انجمن های دوازده قدمی، کارامد ترین روش برای رسیدن به بعد روحانی / NA معتادان گمنام( Narcotics Anonymous ) / کارکرد قدمهای جهانی معتادان گمنام

کارکرد قدمهای جهانی معتادان گمنام (NA)

انجمن های دوازده قدمی، کارامد ترین روش برای رسیدن به بعد روحانی / NA معتادان گمنام( Narcotics Anonymous ) / کارکرد قدمهای جهانی معتادان گمنام

قدم اول ... سوال 6

بیماریم به چه صورت از لحاظ جسمی ،‌ روانی ، روحانی و احساسی بر روی من تاثیر گذاشته است ؟

از لحاظ جسمی به این صورت است که الن من نیاز به ورزش دارم ولی حاضر نیستم ورزش کنم یعنی نقص تنبلی مانع از این کار میشود .

از لحاظ روانی به این صورت است که دایم درگیر جنگ در درون خودم هستم . در برنامه فهمیده ام که باید بسپارم و می سپارم اما دنبال نتجه بودن و وابسته بودن به آن آرامش روانیم را سلب کرده .

از لحاظ روحانی هم به این صورت است که هنوز نتوانسته ام راهی درست برای شناخت خودم و نیروی برترم پیدا کنم و با ان ارتباط نزدیکتری داشته باشم .

از نظر احساسی هم که با کوچکترین ها شاد یا افسرده می شوم .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.