کارکرد قدمهای جهانی معتادان گمنام (NA)

انجمن های دوازده قدمی، کارامد ترین روش برای رسیدن به بعد روحانی / NA معتادان گمنام( Narcotics Anonymous ) / کارکرد قدمهای جهانی معتادان گمنام

کارکرد قدمهای جهانی معتادان گمنام (NA)

انجمن های دوازده قدمی، کارامد ترین روش برای رسیدن به بعد روحانی / NA معتادان گمنام( Narcotics Anonymous ) / کارکرد قدمهای جهانی معتادان گمنام

قدم اول ... سوال 7

اخیرا بیماری اعتیاد من به چه شکل و فرم خاصی بروز کرده است ؟

        البته اگر من همواره می توانستم شکل و فرم بروز بیماریم را تشخیص دهم که بسیار خوب بود اما احساس می کنم اخیرا بیماری من بدین شکل بروز کرده بود که خود را بی نیاز از قدم و اصول روحانی و معنویات و برنامه حس می کردم ولی شرایط به گونه ای رقم خورد که به خود آمدم و متوجه شدم که نه ، من بیمارم و مدت هاست برای بهبودیم هیچ تلاشی نمی کنم . پس می توان گفت که اخیرا تلاش نکردن در مسیر بهبودی فرم خاص بروز بیماری من بوده است

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.