کارکرد قدمهای جهانی معتادان گمنام (NA)

انجمن های دوازده قدمی، کارامد ترین روش برای رسیدن به بعد روحانی / NA معتادان گمنام( Narcotics Anonymous ) / کارکرد قدمهای جهانی معتادان گمنام

کارکرد قدمهای جهانی معتادان گمنام (NA)

انجمن های دوازده قدمی، کارامد ترین روش برای رسیدن به بعد روحانی / NA معتادان گمنام( Narcotics Anonymous ) / کارکرد قدمهای جهانی معتادان گمنام

قدم اول ... سوال 12

به چه صورت اعتیاد خود را با اعتیاد دیگران مقایسه کرده ام ؟ ایا اعتیاد من بدون مقایسه و به اندازه ی کافی بد و مشکل ساز میباشد؟

        مقایسه کردن های من به این صورت بوده که نواقص و کمبود های شخصیتی خود را در دیگران جستجو می کرده ام و از آنها را به شدت بزرگ می کردم تا جایی که از خودم دیگر به حساب نیایند . و همین باعث می شد که سطح انتظارات را از خودم پایین بیاورم و حاشیه امنی برای خودم بسازم . و در واقع عامل بزرگ در جا زدن های من همین بوده


       

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.