کارکرد قدمهای جهانی معتادان گمنام (NA)

انجمن های دوازده قدمی، کارامد ترین روش برای رسیدن به بعد روحانی / NA معتادان گمنام( Narcotics Anonymous ) / کارکرد قدمهای جهانی معتادان گمنام

کارکرد قدمهای جهانی معتادان گمنام (NA)

انجمن های دوازده قدمی، کارامد ترین روش برای رسیدن به بعد روحانی / NA معتادان گمنام( Narcotics Anonymous ) / کارکرد قدمهای جهانی معتادان گمنام

قدم اول ... سوال 8

آیا اخیرا شخص ، مکان و یا چیزی من را وسوسه کرده است ؟ اگر جواب مثبت است آیا این حالت روی روابط من با دیگران تاثیر گذاشته ؟ به چه صورتهای دیگری این وسوسه از لحاظ جسمی ، معنوی ، روحانی و احساسی در من اثر گذاشته است ؟

        بله ، اخیرا وسوسه شده ام و این وسوسه تمام وقت و انرژی مرا گرفته و مرا از نظر روحانی و معنوی  و احساسی دچار حال بدی کرده و اگر ابزار برنامه نبود این حال بدی ها بسیار طولانی میشد و معلوم نبود که به کجاها کشیده میشدم . البته هنوز هم در امان نیستم ولی خودم هم می توانم به خودم کمک کنم و با قرار نگرفتن در شرایط و مکان خاص احتمال وسوسه و عواقب بعد از آن را به حداقل ها و به صفر برسانم .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.